Vackraste Ljuskronorna är på ingång...

... och de kommer från vårt underbara och så omtyckta Chic Antique...



Vacker Ljuskrona antiquewhite med detaljer och prismor och hängen som glittrar och lyser.

Mått: H 26/Ø 14 cm Pris 649 kr



Under nästa vecka får vi in dem... 



Ljuvligt vacker Ljuskrona i antiquewhite med detaljer och prismor och hängen som glittrar och lyser. 
Mått: H 25 /12 cm, 60W Pris 399 kr


Då kommer även våra efterlängtade ...
... kaffekoppar...

Ljuvligt romantisk och vacker är dessa Kaffekoppar som kommer med ett fat i Fransk Provansk stil. Små härlig detaljer som gör den extra Fransk i stilen. 
Mått: Ø.6 cm Pris 59 kr


... och skärbrädor...

Ljuvlig skärbräda i French Provence serien i vackert Porslin. Finns i två storlekar.

Mått: 19 x 13 cm Pris 69 kr





Idag har det verkligen regnat... Dock inte så häftigt som på många andra ställen där ovädret varit förödande. 

Själv sitter jag och väntar på en kund som ska hämta massor av fint som hon beställt och nu ska hem och pynta sitt hus med. Sen blir det vila i soffan efter god mat och vin. Har lyckats dra på mig någon halsinfektion som inte vill ge sig - så soffan hägrar. Ja ja.... vila är väl det kroppen behöver ibland... 

Ska laga i ordning en laxrätt med appen 56 kilo - som jag bara älskar. Det är egentligen en LCHF app men jag lägger till pasta eller annat i kolhydratväg. För jag klarar mig inte utan kolhydrater. Appen har fantastiskt bra recept. Finns även på datorn på deras hemsida. Stor variation och supergott! 




Idag blir det Pasta med Sweet Chili och kallrökt lax...


Ha en skön sommarkväll. Kram // InWhite4You



Kommentarer

Populära inlägg