Midsommarförberedelser... och bloggar

Jag läser massor av bloggar. De inspirerar inom massor av olika områden. En av mina favoritbloggare sedan många år är Blondinbella. Jag blev fascinerad av hennes energi och kreativa sätt efter jag läst hennes superbra böcker om entrepenörskap och egen hälsa i Hemligheter coh Egoboost

Kika gärna in på Blondinbellas härliga blogg...

Vi finns med där under em. annonstid och har fått massor av uppmärksamhet... 

Välkommen in du också på ett besök. Just nu har vi precis börjat vår sommar rea... http://inwhite4you.se/





Midsommar närmar sig och har börjat förbereda inför midsommarfest. 

Vi ska ha massa vänner här hemma hos oss det ska bli härligt. 

Vid ett tillfälle vid en tidigare fest under året, kom vi kompisgänget fram till att vi skulle golfa på midsommar. Inleda med sillfrukost på Golfbanan,  innan vi därefter skulle vidare på härlig middag och roliga utelekar i vår trädgård. 

Jag säger som en av mina goa vänner: - Jag har tänkt att jag ska träna golf... 

Idag vet jag att jag tränat mycket... men tyvärr inte av den specifika sporten golf... 

När och OM man så golfar... undrar jag, om det är fysiken eller tålamodet man tränar mest... 
...jag ska nog träna lite på tålamodet iallafall...   har jag tänkt ...

Kram på er i midsommarförberedelserna...






Kommentarer

Populära inlägg