Lantlig inredning är extra vackert under juletider...


Idag kom massor av snö och då kändes det extra härligt att börja inhandla de första julklapparna. Skottade undan kring gården och sen klickade jag hem fint på nätet - så nu känner jag mig lite lugnare. 

I år ska det vara klart till Lucia, allt fixande inför jul - allt!... sa en bekant till mig förra veckan. Jag kan hålla med om att det vore skönt. Ska testa det... tänkte jag och faktiskt-  känns det som jag är på god väg.... 

Bakade lussebröd igår, med massor av mandelmassa i, det älskar min man, så det får det bli, fast lussebröd är ju så himla gott så man hinner äta upp allt innan julafton. Så man lär baka en omgång snart igen. 
Har ni tänkt på det - Det luktar så underbart i hela huset ... av saffran... Man blir lycklig av den doften på nåt vis, eller hur... 

Bjuder på lite  inspirationsbilder som jag har i min "titta-på-och-må-bra-photo-bank"  Enjoy and have a lovely Sunday evening...

PS Vi har några nya snygga Parfymflaskor i webbutiken som kan va bra som julklapp ds 












Ps igen.... Vi har en liknande ljuskrona i webbutiken... Ds



Liknande speglar hittar ni hos oss. Just nu en ny romantisk modell i silver... Ni hittar den här http://inwhite4you.se/speglar/




Kommentarer

  1. Finns inget godare än saffran och doften är underbar. Men här hoppar vi mandelmassan bara far i huset som äter det. Nä vanliga hederliga lussebullar äter vi. Ca 2-3 bak varje år. God jul nu med dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Så underbara och inspirerande bilder du bjuder på!

    Ha de så gott och stressa lagom!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg