Oh i morgon är det fredag...

...hej på er alla godingar uti cyberspace. Visst det ska bli såååå så skönt med helg och lediga dagar att göra vad man vill...

Idag ska jag däremot jobba, fixa klart bokslut som jag vet min revisor väntar på att få sammanställa och förbereda fotande för de nya varorna från Affari som kommit. Alla fantastiska ljusstakar i Shabby chic vitt och en stor härlig Madonna är vad jag displayar ikväll i showroomet och på så sätt förbereder för fotande. Hoppas det blir sol i morgon så bilderna blir klara och fina när jag ska föreviga allt fint. Tills allt är färdigfixat får ni njuta av andra sköna bilder från min fotobank.

Önskar er alla en riktigt härlig fredag med fredagsfika på jobbet kanske och mys på kvällen. Allt gott önskar jag er. Kram och tjingeling, hörs snart igen.























Kommentarer

Populära inlägg