Inredningsmässa Formex 2013

... och förberedelserna är i full gång. Vilka leverantörer vill vi köpa in från i år och vad finns det för nytt vårfräscht som man önskar erbjuda er kunder i webbutiken? Ja frågorna är många och det är det som gör det så spännande. Man vet först när man åker därifrån och har tittat klart på allt vad som till slut hamnar i butiken.

I år ska min dotter med på mässan och får på sätt chansen att titta, känna och klämma på allt vi ser. Hon tycker det här med inredning är roligt och faktiskt så har hon ett väldigt bra öga för det också. Samtidigt blir det som en liten mother- daughter trip. Sånt är alltid mysigt.

En av de firmor vi först kommer besöka är naturligtvis vårt älskade Chic Antique. De har så mycket vackert. I år ska vi utöka med några fler av deras vackra takkronor. Ja visst är det som ett slags smycke för rummet de här ljusverken i taket. Här får ni lite inspirationsbilder från min bildbank.

Ha nu en underbar helg allihopa. Kramar i massor från InWhite4You / Lena

















Kommentarer

  1. Hej fina Lena!
    Vad roligt att det går bra för dig i webbutiken! Hur mycket jobbar du som lärare nu? Jag skulle allt vilja göra något mer än att ha vår lilla blogg " Drömma & Ting".Åh vad mysigt med en mor och dotter helg på Formex. Det hade jag också velat, men nu hade vi bokat vår lilla avsmakningsmeny just denna helg och så var jag nyss i Sth...Jag kommer gärna till dig om jag kan nästa gång! Ha det så himla kul och mys!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så kul att få åka på mässa! Jag önskar verkligen att man någon gång får möjligheten att åka på den... gissar att man känner som ett litet barn i en stor godisbutik ;)

    Lycka till med inköpen!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg