Nu har vi öppet i vårt Showroom idag Lördag 3/11 kl. 12-16

Hjärtligt välkomna är ni alla som har lust att kika in nu när vi för första gången har dörrarna öppna för allmänheten till vår webbutiks Showroom. Detta kommer vi därefter att ha en gång i månaden - första lördagen i månaden en tid framöver. Tillfället efter detta första blir alltså 1 december. Redan nu erbjuder vi julklappspriser och fina erbjudanden som t ex 20% på valfri vara. Kom för att ha trevligt och ta gärna med någon vän. Vi finns på Gylleniusgatan 14 i Karlstad. Klicka på länken HÄR så hittar du lätt hit.

Förra veckan kunde ni läsa om mig i Karlstads Tidningen. Eva Dahl kom och intervjuade mig. Hon var sååå trevlig och lyckades få ihop en fin artikel om min verksamhet och intresse.




Varmt välkomna till mitt lilla Showroom.
Många kramar till er    ♥  ♥   ...   // InWhite4You








Kommentarer

  1. Så mycket fint ni har i er showroom, synd att jag inte bor närmare :)
    Ha en trevlig helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få vara med i tidningen och få ännu mer reklam för din fina butik!
    Måste bara ta mig till dig:-)
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Så jättekul med reportaget! Grattis!
    Nej, inget Lev vacker i år, tyckte inte det var så lönsamt förra gången och det behöver det vara när det är så långt att åka...
    Du då?
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg