Fransk Lantstil LYKTA i två storlekar

... med många härliga Romantiska detaljer är det senaste du hittar i min webbutik. De passar väldigt fint ihop men är även fina var för sig.
Fyll dem med ljus och ställ på altanen eller lägg i vackra spetsdukar du fyndat på loppis och gör det extra Romantiskt med med några tygrosor i din favoritfärg. Eller kanske några av din sommarblommor från trädgården

Nu är jag på väg till en mässa i Helsingborg och tänker även ta en sväng över till Danmark. Solen skiner och det är 26 grader. Äntligen lite sommarvärme.
Ska även besöka en lite speciell loppis i Helsingör som heter Bror & söster Ni få de bilder sen.
Tack för gulliga kommentarer och tack alla ni som anmält er till min utlottning. Efter min lilla tripp, det blir under helgen, som vi är på får ni reda på vilka som vunnit.
Ha en skön sommardag och hoppas solen skiner på er alla. Kram InWhite4You / Lena


Kommentarer

  1. Lyktan är fantastisk! Ska erkänna att jag inte besökt din webbshop förrän igår kväll.. och jag hittade så mycket fint och vackert Skulle kunna köpa allt! Men en spegel hittade jag...återkommer om den när jag är färdig med badrummet, precis en sån jag vill ha nämligen!
    Hoppas du får en fin sommardag och att du får trevligt på din lilla tripp!
    kram Bella

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg