Fransk Lantstil är min favorit bland stilar sedan en längre tid...


...och det underbart gulliga lilla kortet med den sirliga spetskant, som vi köpt på marknad gör att man blir mer galen än vanligt i den Franska Lantstilen eller hur?...





Vita fräscha detaljer, shabbade eller ej, allt vitt är lika vackert och gör allt så ljuvligt.






Vilken är din favoritstil? Kanske du också älskar den franska näst intill sakrala stilen med madonnor och kors. Eller föredrar du det antikliknande, med shabbade ytor på möbler och inredningsdetaljer?

Hoppas ni har lika soligt som vi har. Nu ska jag ut och passa på att putsa några fönster i det härliga vädret - fast då får jag stå i skuggan förstås annars blir de randiga. Hi hi...
Sen ska vi cykla till vänner där det bjuds på mat. Ha en härlig lördagskväll! Kram på er!  

ps. ni som inte kommenterat tidigare och är "nya" på det området - fyll i anonym som alternativ. ds.








Kommentarer

  1. Så fina bilder! Jag gillar oxå mest den franska stilen :)
    Hos oss har snön äntligen börjat smälta och vi hade en varm och solig dag. Jag tvättade oxå fönster idag ;)
    Ha en fin söndag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, jag bara älskar dina grejer. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är en shabby chic-brud:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härlig blog du har♥ Gå gärna in och va med på min utlottning=)
    Hoppas ni hade det skoj i går..
    Hälsningar Gabriella

    SvaraRadera
  5. Så himla fint! Här hemma är det lantligt som gäller, älskar att blanda gammalt med nytt. Kram Knorkan

    SvaraRadera
  6. Åh va roligt att se dina grejer! jag tror att det kommer gå hur bra som helst:) jättefin samling, verkligen! o sen måste jag säga att jag älskar din energi Lena:) Kör hårt! massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Klara Tack så mycket roligt att du hör av dig här. Du får gilla mig InWhite4You på facebook så får du info om när min lilla butik är öppen nästa gång. Då vire det kul att se dig här, och innan dess ses vi väl på Friskis. Kram Lena

      Radera
  7. Hej!
    Mycket fint här, ser jag... Kul att
    du kikade in till mig!
    Jo, rosorna är inte svåra att göra...
    Man blöter hushållspapper med kaffe, låter
    torka och sedan är det bara att snurra i hop
    en ros och fästa med ett snöre!
    Ha det gott!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg