Loppisrunda gav resultat...

i form av massa fint. Kul när man bara så där råkar höra av någon att det är en loppis i en källare som tre systrar arrangerat. Hittade mer än jag förväntat mig på länge.



Fast det började inte så kul. När vi kliver in kommer en tjej ut med precis en sån gammal stege som jag längtat efter länge. Dessutom färdigmålad och shabbad. Oh det sved till i mig.



Ok så är det inget att göra något åt tänkte jag. Snart därefter hittade jag den här fina terrinen. Lyckan var gjord och förtreten av den förlorade den fina stegen som bortblåst.


 Hittade även den det här läckra stället som man kan ha till... ja vad du vill. Duken är från Jeanne de Arc Living som jag köpt tidigare.

Vi är bortbjudna så nu är det bäst jag sätter fart och gör mig i ordning. Nu ska jag äntligen få användning av mina nya Cream klänning. Ha en go kväll.
                                                                                                                               Kram!

Kommentarer

  1. Hallå där!
    Vilka fina fynd, jag skulle gärna vilja hitta en fin gammal soppterrin:-)
    Förstår dig med stegen, men snart hittar du en...det står en uppe på Fynd boa här i Krhmn, men jag tycker att 650 kr är för mycket...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg