Inspiration i din inredning

                  
Just nu måste jag erkänna är jag inne i en period av viss favorisering av byråer eller kanske snarare...  möbler i allmänhet.

                                                                                                                                                  @josefssonn

Helst skulle jag vilja ha möbler av den romantiska arten och gärna med lite vackra ornament, rosetter, blommor som på de här bilderna

                      Vivre.hr - Timeline Photos | via Facebook

eller i vackra pastellfärger eller motiv av något slag så ni ser här. 


                   Upcycling Furniture


Gärna medvetet avlutade och slipade som ger möbeln den fina känslan att se gammal ut 



                    Furniture. How Make Luxury Shabby Chic Kitchen?: Inspiring The Dark Dining Table With Glass Cup Shabby Chic Dining Rooms ~ Vnuks

eller genuint antik, med slitna effekter som framhäver en känsla av den där sköna avslappnande stilen

                     Pinterest

Därför har jag nu tagit hem möbler i dessa stilar . Jag vill dela med mig av denna härliga feelingen som möbler av detta slag ger. 

Ni hittar dem i här i webbutiken så klart. Bland annat byrån här nedan som jag visade i förra inlägget. Fler är på ingång så håll utkik...


PS. Vi har nu fri frakt på alla köp över 1500 kr. Det innebär att det även inkluderar alla större ljuskronor. Ds


Take care! Kram 


Kommentarer

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen 1. advent von angie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg