Shabby chic inredning - och längtan efter 1:a advent...

Visst börjar man längta lite, lite gran efter julen också. Högtiden Julen är min favorit bland alla så för mig börjar det kittla i adventsnerverna. Tänk er att börja sätta fram ljusstakar och pynta vitt eller rött här och där. Jag brukar gå på ganska häftigt direkt redan vid advent för jag vill ha full jul direkt....

Vi har fått in lite julkänsla i butiken faktiskt. Jag är ju naturligtvis favoriserande färgen vitt på jul med lite rött här och där, så de kransarna vi fått in nu är nå't jag direkt hänger upp torsdagen innan 1:a advent. Det är nämligen då vi på vår gata brukar börja adventspynta. Ingen börjar på onsdag, det är fusk och inte schyst, nej alla börjar torsdag före advent.... Oooooh vad jag längtar....






Ha nu en skön vecka och längta efter julen eller rättare sagt. Gör som jag, börja förbered dig för 1: advent ... den kommer fortare än ni tror. Visar även lite annat nytt i butiken. Härliga väggklockor i Fransk Lantstil/Shabby chic. ~ Kramar i massor till er ~












Kommentarer

Populära inlägg