Shabby Chic Lykta bland nyheterna...

... i Rosa och med Fjärilar och stjärnor. Vacker och Romantisk och tuff på samma gång. Vi har den på vår nya altan och njuter av Pastellfärgen den somriga.



Idag har jag sprungit med min nya ROSA armbindel för Iphone. Jag behövde verkligen röra på mig efter all god sommarmat och vin...

Brukar inte ha musik till när jag springer men nu var jag ju tvungen att testa armbindeln och då passade jag på att installera Spotify premium också. Underbart mycket mer roligt var det att springa, och härligt längs älven med gamla godinglåtar som September med "Earth Wind and Fire" i öronen. Mmmm härligt... Och vad solen glittrade i vattnet. Helt magiskt var det... Nu ska jag verkligen komma igång och springa igen. Har ni hört det förut?
Go kväll på er alla ni fina....

Kommentarer

Populära inlägg