Inred Lantligt - det hör sommaren till ....

...  den vita Shabby chic stilen är en fin grund att stå på i heminredning står det att läsa i "Allt i Hemmet" och "Lantliv" som är några av mina favorittidningar just nu... Så mycket underbara bilder i de här tidningarna där bl.a. Ebba von Sydow visar delar av sitt fina hem i "Allt i Hemmet"...

Vi håller också på och gör det lantligt fint i vårt Showroom. Lite stökigt är det för mycket varor har kommit in och står och väntar på att bli fotograferade....

En återvändare på ingång i webbutiken är bl.a vår vita Shabby Chic Hylla. Den har 3 lagom stora lådor och krokar, för småplock i hallen eller båtgrejer i sommarstugan. Vill ni hellre ha den i något romantiskt rum eller i ert gulliga barnrum passar det också naturligtvis bra...



Idag har det varit usch och blä väder, och det ruggiga vädret har fått mig och säkert många andra att stanna inne nästan hela dagen. (Förutom i morse då jag tog min dagliga promenad och när jag for iväg med paket till Schenker förstås.) Något som piggade upp under dagen var när en kund i Karlstad kom och hämtade en vara, den vita Shabby Chic klockan, som jag vet många, inte bara hon, älskar. Hoppas den blir fin hos dig nu och välkommen åter ...

Nej nu ska jag bara mysa och slappa i soffan med mina två favorittidningar låta det regna på och hoppas att solen skiner på oss alla i morgon igen. Eller hur? Kram på er!


Kommentarer

Populära inlägg