Trevlig helg... Nu fungerar kopplingen till Webbutiken igen...

Tack, stort tack vill jag rikta till en mycket kompetent anställd på Loopia webbhotell som pedagogiskt och sakligt förklarade för mig hur jag skulle göra i det fel som uppstått i vår koppling i webbutiken. Han hjälpte mig så att det nu fungerar igen.
När man nu söker på InWhite4You på google så kommer man till min webbutik... Puh ända sedan i torsdags har kopplingen inte fungerat och mycket tandagnisslan har det varit innan det blev klart, men nu så. FÄRDIGT!!!

Nu ska jag fira och jubla genom att förbereda vårens framfart. Stryka vårgardinerna till köket och kanske putsa ett fönster i det samma .... om jag inte fryser i hjälp på kuppen. Hoppas verkligen snön smälter bort snart. Nu vill vi ju ha vår eller hur?

Fler nyheter i webbutiken. Kika in HÄR för att se fler Badrumsdetaljer från Danska Lisbeth Dahl. Nu har även Brickan till tvålpumpen och parfymflaskan kommit.


Önskar er en riktigt skön helg! Kram ...








Kommentarer

  1. Det är tur det finns kompetenta
    personer och vända sig till, sånt
    är ju jättesvårt och veta hur man
    ska fixa. Bra att det funkar igen.
    Och vår vill vi ha nu!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det löst sig!
    Skönt att det finns dom som är haj på tekniken och kan hjälpa till och fixa.

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg