Shabby chic à la Rachel Ashwell ...

... Vill kika in för att önska er en fin söndag och tacka alla kunder för fina kommentarer på Instagram och mail. Tack snälla ! Hoppas n har det riktigt skönt och hinner med det ni vill i er inredning och så...
Jag skulle vilja börja plantera och förbereda för våren. När jag får vårkänslor blir det också mycket pasteller som fastnar i min drömbank. Rachel Ashwell har underbara bilder på sina produkter som jag tänkte bjuda på. Du kan kika in på hennes blogg här
http://rachelashwellshabbychic.blogspot.com.es/

Just nu är vi på en välbehövd semester. Lite sol och bad är perfekt för att samla energi och kraft för att väl hemma igen ta itu med webbutikens ordrar packa, fota bilder, beställ varor, maila leverantörer och kunder mm jobba helt enkelt.
Fast de två största barnen är kvar hemma. Man börjar vänja sig att åka tre istället för fem. Tråkigare fast billigare. Inte mycket man kan ändra på. De växer ju ifrån oss hur vi än gör. Thats life...

Ok lovade bilder från Rachel Ashwell. Ps när vår son var i NY var han till en av hennes butiker och köpte en superfin neccesär till mig. Gulligt va? Ha en go söndag...













Kommentarer

  1. Så skönt och vara på semester, passa
    på och njut. Ljuvliga bilder, pasteller
    på våren är ett måste.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du visar!

    Kul att du kikade in hos mig!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder! Vad härligt med semester, ha en fortsatt fin resa och sola lite till mig också..:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. OHh.. så vackert helt underbart!
    Önskar dig en fortsatt fin semester!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hej! Trillade in och här var det mycket fint!
    Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg