Driva webshop kräver att man går kurs...

... så pass har jag fattat nu. Idag var jag för andra gången på bokföringskurs och jag tycker faktiskt det är riktigt kul.

När man driver företag måste man ha koll på debit, kredit och T-konton och det kommer jag förhoppningsvis lära mig innan jul. Vi har en lärare som är bestämd och som ger svar på tal samtidigt hon är pigg och käck. Sånt är viktigt när man ska lära sig nåt nytt och lite svårt tycker jag. Att ha positiva och trevliga kurskompisar är ju inte heller nåt man tackar nej till. Eller hur?Gå en kurs vettja - det ger massa positiv energi.

Positiv energi ger det även att titta på de saker du väljer att ställa på en av våra favorithyllor - nu åter i lager. Snart vill man ha små söta kulor och ljusslingor på hyllan och i julgranen med för den delen. Oh visst längtar man dit ...
Ha de bra och kram på er alla Goa bloggläsare...

Kommentarer

  1. Vad kul att få möjlighet att lära sig nåt nytt.
    Fin bild och hylla är ju bara för söt :)

    Lycka till med kursande!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg