Fransk Lantstil och Shabby chic är sååå populärt nu....

... och det är nog därför nästan alla mina nya Glasklockor på Rosenfat frånChic Antique som jag visat här i bloggen tidigare, är i stort sett slut. Måste helt enkelt snabbt beställa nya. Alla älskar dem och den stilen framför allt. Kommer även beställa den större av dem efter förfrågan från kunder. Något annat som också är väldigt populärt vid den här tiden på året är naturligtvis Ljusstakar och Kandelabrar...
(förra inlägget fick jag ta bort för bildkvaliteten var sååå dålig, de här bilderna är som de bör vara däremot)





... vilket naturligtvis beror på att det börjar bli riktigt mörkt ute. Nu finns det snart ännu fler i i vår webbutik som du hittar under nyheter HÄR!

 I morse gick jag ut för att gå en promenad innan jobbet ungefär tjugo i sju. Då var det totalt bäcksvart ute och man såg knappt handen framför sig. Men sen, sakta, började det ljusna och vid sju var det klart, ljust och otroligt vackert att gå längs älven och njuta av det stilla vattnet som flöt förbi mig och underbart fräsch känsla att andas in den friska kalla luften i lungorna. Det stärkte mig och gav mig energi hela dagen. Jo men det är så, man blir faktiskt jättepigg av att röra på sig, tidigt på morgonen. Speciellt före frukost, innan man gör något annat... då tar man en promenad...









Så här fint var det vid älven med alla vackra höstfärger...

Önskar er en bra start på veckan...
Kram och tjingeling...


Kommentarer

  1. Förstår att de glasklockorna börjar ta slut! Sååå vansinnigt snygga!!!
    Fin kandelaber och höstbilder också...
    Ska ta och kolla upp dig på Facebook också, för du verkar inte ha nån länk härifrån va? eller så är jag blind...
    Kram på dig!
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Då vet jag var du brukar gå, händer ibland att
    vi tar en lunchpromenad där från jobbet.
    Jag jobbar ju i Haga på andra sidan bron.
    Jättefin kandelaber, så härligt hög.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Håller med om träning på morgonen!! Brukar dock lämna barnen i skolan först, men sedan ta jag gärna en löptur i skogen någon gång i veckan! Man blir SÅ pigg resten av dagen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja, visst är det skönt med en runda på morgonen.Tyvärr blir det ofta inte
    förrän på kvällen här.
    Härliga höstbilder du visar.
    Önskar dej en finfin helg.
    Kram Anette/Drömmen om Villa Grönskog

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg