Shabby chic i ROSA toner...


...gör mig varm och glad inombords en mulen och regnig dag som denna. Man kan liksom drömma sig bort någonstans och bara njuta denna ljuva pastell ... ♥ ♥ 


...och liksom låtsas att sommaren kommer tillbaka snart... väldigt snart...


Färger gör något med oss sägs det... rosa får oss att drömma...


Hoppas du har det bra... och att du mår extra gott med lite ROSA toner ...

...och fick drömma dig bort en stund...

Önskar dig en Härlig Onsdag och fin vecka  

KRAM  KRAM...♥ ♥ 

Kommentarer

  1. Klart man påverkas av underbara färger!Bara älskar rosa underbara färger.Underbara bilder.Ha en g´fin och skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga pudriga pasteller, otroligt vackert!
    Ha en fin dag,
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart vackra bilder. Tack söta för min fina vinst. Hämtade den igår :O)
    Ha en fin kväll.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej fina Lena!
    Tack för tipsen inne hos mig och nu har jag ändrat på inställningar också:-)
    Underbara romantiska bilder du visar. Någon gång vill jag gärna ta en tur till dig och din fina shop. I fredags var jag en snabbis i Kd på em och fick Thaimassage vid Sundstatjärn.
    Kram söta du!
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Rosa är en härlig färg, så mild och fin.
    Jättefina bilder du visar.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg