Shabby Chic Inredning i Media - Kanske nästa vecka...

... hoppas jag damen svarar som jag mailat och frågat om varför inte bilden från min webshop var med denna veckan som jag var lovad. Kvinnan som frågade om hon fick ha med en bild i Leva & Bo sa: - kolla in på lördag för då är den med ...Ja ja de har väl fullt upp de med precis som en annan och massor med tillgång till bilder antagligen - så min försvann väl någonstans i mängden. Det var jätte fina repotage i detta nummer i alla fall som ni fick läsa OM ni nu köpte den... Lite synd var det ju förstås, ja ni vet hur man kan få härliga förväntningar på något. Lovar i alla fall att skriva här och berätta vad hon svarar på mitt mailet framöver så ni får reda på hur det ligger till och går med denna bild som ej blev publicerad. Nog om det...

Har mycket annat roligt på gång också... I morgon kommer hantverkare och gör i ordning vårt gamla pannrum. Drar om rör i taket och lägger klinker på golvet. Sen ska jag skaffa ett bord att packa alla mina beställningar på webshopen på. Man måste ha bra miljö för sånt och ergonomiskt riktigt annars får man lätt ont i ryggen säger min söta man som dragit igång allt detta för mig. Tack snälla vän!

Nu håller jag på och lägger in bilder på nya saker i webshopen. Bl.a. annat denna Ljuviga ask och den smala höga fina karaffen i Fattigmanssilver från Chic Antique. 




Ha en skön söndag i solen alla vänner hoppas ni kan vara ute och njuta av den. Jag ska gå till min söta mamma och fira henne som fyllde i fredags. Kram på er!


Kommentarer

  1. Jag kollade tidningen jättenoga 2 ggr,
    så besviken man blir när det inte kommer
    med som dom lovat. Gulligt av mannen och
    ordna pack-ställe till dig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Läste den också 2 gånger och blev besviken. ;) En liten fråga med har du postförskotts betalning på din web shop? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jill De betalalternativ som vi har hittar du under "Villkor och info" högst upp på webshopssidan. Där ser du att jag har två betalalternativ. Kortbetalning utan avgift och Faktura 14 dagar eller delbetalning. Välj vilket du tycker passar. VISA brukar innebära snabbare frakt om varan finns hemma. Faktura betalar du när du fått varan så det är väl som postförskott kan man ju säga. Ha de bra tills vi hörs igen:)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg