Fransk Lantstil och Shabby Chic var jag ensam om...

... att ställa ut på marknaden. Det gjorde det extra kul. Alla som kikade in till min utställning/försäljning frågade var jag har butik. Jag har webshop och öppet vissa tillfällen i mitt Showroom fick de till svar. Men efter det stora intresset har jag beslutat att ha öppet sista lördagen i varje månad. Så 29 september står dörrarna till InWhite4You's showroom öppet för alla gamla och nya kunder. Det ska bli såååå roligt. Då kommer alla nya varor från Formex finnas på plats.

Här visar jag nu lite bilder från marknaden. Ha en bra torsdag. Tjingeling och kram på er.

ps.
kom ihåg att kolla in Facebook och Instagram. Där får du automatisk uppdatering av webshopens nyheter.
ds.

Kommentarer

  1. Bara så underbara bilder på massor av nya grejor.Kan tänka mej att det är skoj när allt nytt kommer hem.....Önskar dej en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Lillerud är jättenära där jag bor, skulle
    varit roligt och sett dina saker. Att ha
    öppet en lördag i månaden låter som en bra
    idé också.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg