Shabby chic inredning och After Work...

...visade sig vara en bra kombination. Många och härliga gäster anlände och butiken var knökfull (som vi säger i Värmland) nästan hela eftermiddagen och kvällen. Ett härligt minglade och skrattande gäng var här som gav mycket glädje. Tusen tack och kramar i massor till er alla och...Varmt Välkomna Åter!
Ps. Tack även till er som ger så gulliga kommentarer som jag får trots att jag inte riktigt hunnit med att svara er... sorry.. men snart blit det mer tid för det. ... ds.

Kommentarer

  1. Kul att det blev så lyckat!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé! Härligt att det blev lyckat!
    Ha en bra vecka du med
    kram Marie

    SvaraRadera
  3. Om det finns en trädgårdsförening i din stad (det finns det i de flesta) så finns det alldeles säkert "Öppna trädgårdar"! Information brukar finnas på t.ex bibliotek.
    Det är roligt och inspirerande att se vad alla hittar på!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh så mycket fint. Gillar precis allt! :)

    Ha en bra dag!
    Nette

    SvaraRadera
  5. Det blev en lyckad em/kväll med din After work.
    Jättefina butiksbilder, men jag har inte klurat
    ut var du har butiken.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. wow det va helt i min smak , Brickbordet va ju bedårande.
    hit kommer jag gärna igen .

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg