Ännu en lyckad, riktigt lyckad dag på Julmarknad...

...och det var ju kul. Igår tog jag kort på lite av de saker som skulle med till utställningen.


Sååå söta dalahästar i ny tappning


Fransk lantstil på ljusstakarna. Inköpta i Paris för några månader sedan. Underbart vackra.






Massor av pigga trevliga kunder kikade ner i Lev vackerts källare där jag och ytterligare några försäljare stod. Tänk att det finns så himla många trevliga försäljare som älskar att pyssla 24/7 precis som jag. Tack Anette http://anettej.blogg.se för bra ideer och för lånet av stolen. Krya på dig från förkylningen:) 
Tack Marita för ditt goa leende. M & S Blandade burkar, perfekt, ni räddade alla presenter som jag behöver ha med på glöggkvällar framöver. Ha de bra allihopa och hoppas vi ses snart igen!


...så här såg InWhite4You bordet ut inledningsvis...


Sen började det tunna ur...


Jaha då var det dags att börja måla igen då. Men... ikväll ska jag vila, det är trots allt 3:dje advent.
Ha en go vecka. Tjingeling!




Kommentarer

  1. Tack själv fina du för det trevliga sällskapet som "bordsgranne" :)
    Hoppas vi får möjlighet att träffas snart igen.

    Många kramar,
    Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg