...Vi gör om i tvättstugan...

...och det är tusen saker man ska tänka på och besluta för att få det precis så där som man tänkt sig... Vill gärna ha en sån här rosa laundry bag och mycket mer i nya tvättstugan. Tänk att fina detaljer och rum kan göra de mest booring activities som att tvätta kläder rilktigt njutbara...                     

                        Screen_shot_2011-01-02_at_10.21.39_pm_rect540_large
... så här ser det ut nu...

       

...och så här vill jag ha det sa jag till hantverkarna. Hmm... fick jag till svar - jag lär få bjuda dem på tårta varje dag framöver och min önskan ska slå in. Hi hi...

               Laundry_room1and2_large

... i mitt sökande efter bilder för att få idéer hitta jag bl.a. dessa...

                         5131711_hitlbcvu_c_large


                 3913825028_8b971c69f9_large


Tumblr_lkcslyupuy1qj7v7no1_500_large

...ha en bra dag. Tjingeling!


       

Kommentarer

Populära inlägg